Home » De 10 meest gestelde vragen – FAQ

De 10 meest gestelde vragen – FAQ

Wij streven er naar om onze klanten een optimale service te bieden. Daarom hebben we hier de 10 meest gestelde vragen (FAQ) samen gebundeld. Mocht je toch een vraag hebben die hier niet tussen staat of is er een product waar je meer over wilt weten? Aarzel dan niet om contact met ons  op te nemen wij helpen je graag verder!

1. Kan ik mijn bestelling terug sturen?

Ja, retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling en zolang de bestelde artikelen in originele en ongebruikte staat zijn en redelijkerwijs in de originele verpakking. Gepersonaliseerde producten (bijv. bedrukte shirts) kunnen niet geretourneerd worden! Klik hier voor meer informatie over het retourneren van je bestelling.

 

2. Betaal ik verzendkosten?

Bij bestellingen boven 90 euro betaal je geen verzendkosten.  Is je bestelling minder dan 50 euro dan betaal je een kleine verzendkost van 5.95 euro  per bestelling voor België & Nederland.

 

3. Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je bestelling. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan eens tussen de ongewenste items.

 

4. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Standaard is de leveringstermijn 1 à 2 werkdagen. De levering van jouw bestelling is afhankelijk van de grootte en de actuele voorraad van onze producten. Woon je in Nederland? Dan kan het 2 à 3 werkdagen duren.

 

5. Waarom moet ik een telefoonnummer opgeven?

Mochten wij vragen of bemerkingen hebben bij een bestelling, is dit voor ons de snelste manier om je te bereiken. We verbinden ons er toe dat jouw telefoonnummer strikt vertrouwelijk blijft en dat wij deze gegevens onder geen beding doorgeven aan derden.

 

6. Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan. Nadat je bestelling is verwerkt bij onze partner Bpost ontvang je een e-mail met een Track & Trace code waarmee je de status van je bestelling kan volgen.

 

7. Is het wel veilig om online te betalen?

Tijdens betalingen wordt de verbinding tussen jou en VDL Sports beveiligd. Met behulp van SSL worden de transactiegegevens versleuteld over internet verstuurd. Het is dus uiterst veilig om te betalen in onze webshop.

 

8. Ik heb een artikel geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Je ontvangt je geld binnen de 7 werkdagen nadat wij het retourpakket hebben ontvangen. Bekijk hier onze retourvoorwaarden.

 

9. Kan ik artikelen laten personaliseren?

Ja, je kan verschillende artikelen laten personaliseren. Jouw artikel kan gepersonaliseerd worden indien dit staat aangegeven bij het product. Hou er rekening mee dat het voor gepersonaliseerde artikelen 1 á 2 werkdagen langer kan duren voordat deze verzonden worden.

 

10. Oei, er is iets mis met mijn zending?

Het kan altijd gebeuren dat er een probleem is met een bestelling of dat je per ongeluk een verkeerde maat hebt besteld. Als dit het geval is vragen wij om contact op te nemen met ons zodat we samen een oplossing kunnen zoeken voor het probleem.