De 10 meest gestelde vragen – FAQ

Wij streven er naar om onze klanten een optimale service te bieden. Daarom hebben we hier de 10 meest gestelde vragen (FAQ) samen gebundeld. Mocht je toch een vraag hebben die hier niet tussen staat of is er een product waar je meer over wilt weten? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen je graag verder!

1. Kan ik mijn bestelling terug sturen?

Ja, retourneren kan binnen 1 dagen na ontvangst van je bestelling en zolang de bestelde artikelen in ongebruikte staat zijn en redelijkerwijs in de originele verpakking. Gepersonaliseerde producten (bvb. bedrukte shirts) kunnen niet geretourneerd worden! Klik hier voor meer informatie over het retourneren van je bestelling.

2. Betaal ik verzendkosten?

Wij vragen een kleine verzendkost van 2,95 € bij elke bestelling (binnen België en voor pakketten tussen 0 en 10 kg). Ben je van buiten België? Dan is de verzendkost afhankelijk van het land naar waar je bestelling verzonden zal worden.
Meer informatie over de verzendingsmogelijkheden en kosten vind je hier.

3. Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je bestelling. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan eens tussen de ongewenste items.

4. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Standaard is de leveringstermijn 1 à 2 werkdagen. Woon je in Nederland? Dan kan het 2 à 3 werkdagen duren. Let op: voor gepersonaliseerde artikelen kan het enkele dagen langer duren voordat deze verzonden worden.

5. Waarom moet ik een telefoonnummer opgeven?

Mochten wij vragen of bemerkingen hebben bij een bestelling, is dit voor ons de snelste manier om je te bereiken. We verbinden ons er toe dat jouw telefoonnummer strikt vertrouwelijk blijft en dat wij deze gegevens onder geen beding doorgeven aan derden.

6. Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan. Nadat je bestelling is verwerkt bij onze partner Sendcloud ontvang je een e-mail met een Track & Trace code waarmee je de status van je bestelling kan volgen.

7. Is het wel veilig om online te betalen?

Tijdens betalingen wordt de verbinding tussen jou en VDL Sports beveiligd. Met behulp van SSL worden de transactiegegevens versleuteld over internet verstuurd. Het is dus uiterst veilig om te betalen in onze webshop.

8. Ik heb een artikel geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Je ontvangt je geld binnen de 7 werkdagen nadat wij het retour pakket hebben ontvangen. Bekijk hier onze retour voorwaarden.

9. Kan ik artikelen laten personaliseren?

Ja, je kan verschillende artikelen laten personaliseren. Jouw artikel kan gepersonaliseerd worden indien dit staat aangegeven bij het product. Hou er rekening mee dat het voor gepersonaliseerde artikelen enkele werkdagen langer kan duren voordat deze verzonden worden.

10. Oei, er is iets mis met mijn zending?

Het kan altijd gebeuren dat er een probleem is met een bestelling of dat je per ongeluk een verkeerde maat hebt besteld. Als dit het geval is vragen wij om contact op te nemen met ons zodat we samen een oplossing kunnen zoeken voor het probleem.